Безплатна доставка за поръчки над 60лв!

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА САЙТА WWW.SILVERSTOP.BG

http://www.silverstop.bg

СИЛВЪРСТОП ЕООД 

EИК - 207920875

Адрес: гр. Карлово, ул. „Юмрукчал“ 68

МОЛ: Божидар Евтимов

I. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

1. Настоящите Общи условия условия дават информация и съдържат правилата за работа и потребление на ресурсите на сайта от всеки един клиент-потребител и уреждат реда, начина и условията за покупко-продажби през електронен магазин, собственост на СИЛВЪРСТОП ЕООД  (наричан по-долу „Е-МАГАЗИН“). 

2. Тези Общи условия представляват договор за покупко-продажба между СИЛВЪРСТОП ЕООД и КЛИЕНТА. СИЛВЪРСТОП ЕООД  предоставя на КЛИЕНТА възможност да закупува предлаганите през Е-МАГАЗИН стоки чрез отправяне на заявка и заплащане на съответната продажна цена, при съобразяване и спазване от страна на КЛИЕНТА на настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ.

3. С кликването върху който и да е линк, бутон или приложение находящи се на сайта, с изключение на линка към тези общи условия, ползвателят изрично и безусловно се съгласява с настоящите общи условия за ползването на сайта и онлайн магазина.

4. Сайтът предлага оферти за закупуване на бижута и други стоки които се доставя от фирмата чрез куриери, директно до клиента на посочения от него адрес или офис на куриер.

5. Всеки един потребител е обвързан от правилата на настоящите общи условия за цялото време на ползване на сайта, от първоначалното влизане до напускането на уебсайта. Тези условия обвързват всички потребители/клиенти.

6. „СИЛВЪРСТОП“ ЕООД има пълните права по всяко едно време да променя интернет сайта WWW.SILVERSTOP.BG и начините за достъп до него.

7. По смисъла на настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ изброените понятия са използвани със следното значение:

7.1 СИЛВЪРСТОП – ЕООД регистрирано с ЕИК 207920875,

Адрес: гр. Карлово, ул. „Юмрукчал“ 68, предоставящо стоки посредством Е-МАГАЗИН, като същевременно може да осъществява и друга дейност.

7.2 “ЗЗП” – означава Закон за защита на потребителите.
7.3 “ЗЗЛД” – означава Закон за защита на личните данни.

7.4 “ЗПУ” – означава Закон за пощенските услуги.
7.5 “САЙТ” – означава уебсайта находящ се на WWW.SILVERSTOP.BG

7.6 “Е-МАГАЗИН” – означава виртуалният магазин находящ се на  WWW.SILVERSTOP.BG  предоставящ възможността за закупуване на бижута и други продукти чрез Интернет.
7.7 “ЛИЧНИ ДАННИ” - означава лични данни по – смисъла на ЗЗЛД.
“НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ” - означава наложен платеж по смисъла на ЗПУ.

7.8 Под стоки и артикули се разбират рекламираните в Е-МАГАЗИН такива. Всеки от артикулите има основни характеристики, изображение и продажна цена.

7. 9 Под „Потребител“ или„КЛИЕНТ“се разбира потребител по смисъла на ЗЗП и всяко физическо или юридическо лице заредило страницата на Е-МАГАЗИН  SILVERSTOP посредством Интернет на адрес WWW.SILVERSTOP.BG).

7.10 Под „КЛИЕНТСКИ ПРОФИЛ“ се разбира информация за КЛИЕНТA (име, фамилия, фирма или организация, адрес (град, област), пощенски код, телефон, е-mail адрес, ЕИК/Идентификационен номер, ИН по ЗДДС, МОЛ и др.), предоставена от последния при попълването на регистрационен формуляр и съхранявана от Е-МАГАЗИН за целите, посочени в настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ.

7.11 Под „ПРОДАЖНА ЦЕНА“ се разбира цена с включено ДДС за България на бройка или за определено количество стока, без включени разходи за доставка на стоката, освен когато е изрично упоменато.

II. ПОКУПКО-ПРОДАЖБА ПРЕЗ Е-МАГАЗИН

8. Публикуването на основните характеристики на стоката и на продажната ѝ цена в Е-МАГАЗИН по съществото си представлява публична покана по смисъла на чл. 290, ал. 1 от Търговския закон да се направи заявка за покупка в съответствие с тях.

9. Е-МАГАЗИНЪТ не гарантира наличността на поръчаните артикули. При невъзможност за изпълнение на задълженията си, поради причина, че не разполага със заявената за закупуване стока в наличност, Е-МАГАЗИНЪТ, в рамките на 5 (пет) работни дни след получаване на заявката за покупка, уведомява КЛИЕНТА - посредством обаждане по телефон на посочения в регистрационния формуляр телефонен номер или чрез изпращане на съобщение на посочен от КЛИЕНТА е-mail адрес - за изчерпването на стоката и за възможността да промени поръчката по свое желание. 

10. В случай, че е направено плащане и КЛИЕНТЪТ не желае да промени поръчката си, заплатената сума за поръчания/те артикул/и ще му бъде възстановена в рамките на 10 работни дни след получаване на обратна връзка от КЛИЕНТА.

ПОРЪЧКИ/ЗАЯВКИ НА ПОКУПКА

11. За да извършва валидни поръчки/заявки за закупуване на предлаганите през Е-МАГАЗИН стоки, Клиентът може да се регистрира (чрез попълване на регистрационна форма) или да направи „анонимна” поръчка като предостави само необходимите за доставка информация.

11.1 Регистрационна информация - КЛИЕНТЪТ предоставя на Е-МАГАЗИН следната информация: 

- за физическите лица - име, фамилия, адрес, телефон, е-mail адрес; 

- за юридически лица - име на фирмата или организацията, телефон, е-mail адрес, адрес, Идентификационен номер/ЕИК, Ин по ЗДДС. КЛИЕНТЪТ гарантира, че данните, които предоставя при попълване на регистрационния формуляр са истински, пълни и точни и при промяна на последните ще уведоми Е-МАГАЗИН да ги актуализира своевременно. В случай, че КЛИЕНТЪТ предостави неверни и/или неактуални данни, Е-МАГАЗИНЪТ има право да спре незабавно и без предизвестие поддържането на регистрацията на КЛИЕНТА и достъпа до клиентския му профил. КЛИЕНТЪТ носи пълна отговорност за опазването на своята парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използването ѝ.

11.2 Съгласие с ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ - при извършването на поръчка, се счита, че клиентът е запознат с настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ, приема ги изрично и се задължава да ги спазва.

Всяка заявка за покупка от КЛИЕНТА през Е-МАГАЗИН, въз основа на тези ОБЩИ УСЛОВИЯ, се подава и осъществява в изпълнение на договора за покупко-продажба между страните. При спор чия е волята за обвързване с текста на настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ, за страна по договора се счита лицето, което е заплатило цената на заявената за закупуване стока.

11.3. Офертите за отделните видове бижута и други продукти могат да бъдат подредени по различни показатели, съгласно изискванията на клиента-потребител и предлаганата класификация в сайта.

11.4. Офертите съдържат основна информация за предлагания продукт съобразно вида  и размера му, както и указват неговата цена. Офертите са придружени със снимков материал. Указаната в сайта цена за бижута се отнася за конкретният размер на изделието.
ВАЖНО!!! Снимките в сайта са илюстративни (възможно е разминаване в цветовите нюанси).

11.5 Поръчването на определено изделие става чрез натискане на бутона "добави" за да се добавят в количката и ”Финализирай поръчка” за да бъде регистрирана поръчката. Действието представлява волеизявление, което обвързва със силата на договора клиента и “СИЛВЪРСТОП“ ЕООД, съответно на описаните в настоящия документ условия и правилата на Закона за защита на потребителите и правилата за търговия (ЗЗППТ)

11.6. Клиентът посочва основните параметри на желаното от него изделие, съгласно представените опции и вида на стоката. За подробно уточняване на поръчката, клиентът трябва да се свърже с Отдел Маркетинг и продажби на тел. +359889373598

11.7 При поръчката клиентът задължително посочва точен адрес и телефон, на който е възможно да се установи връзка с клиента в срока за доставка. Посочването на неверен/сгрешен адрес и/или телефон прави поръчката невалидна и тя не обвързва SILVERSTOP.BG със задължението за изпълнение на доставката

ПОДРОБНА ПРОЦЕДУРА ПО ПОДАВАНЕ НА ПОРЪЧКА/ЗАЯВКА ЗА ПОКУПКА

12. Поръчка/заявка за покупка се подава от КЛИЕНТА като последният извърши последователно следните действия:

12.1 КЛИЕНТЪТ, след като попадне на уеб страницата свързана http://silverstop.bg/, има възможност да избира продукти и да ги добавя във виртуална „КОШНИЦА“ с натискането на бутон „ДОБАВИ“;

12.2 При натискане на виртуалния бутон „ВИЖ КОШНИЦАТА „, той получава достъп до „КОШНИЦАТА“ - таблица, в която той може да регулира броя на поръчаните артикули;

12.3 В „КОШНИЦАТА“ КЛИЕНТЪТ определя количеството на стоките и продължава към попълване на личните данни за покупката чрез натискане на виртуален бутон „ПРОДЪЛЖИ“;

12.4 КЛИЕНТЪТ, попълва лични данни за поръчката - име, фамилия, е-mail, град, адрес, телефон, начин на плащане. Ако желае фактура, попълва име на фирма или организация, ЕИК, ИН по ЗДДС, адрес за фактура;

12.5 При натискане на бутон „ФИНАЛИЗИРАЙ ПОРЪЧКА“, заявката за покупка на стока през Е-МАГАЗИН се счита за извършена.

12.6 Изпълнението на поръчка се извършва в срок от 1 до 3 работни дни. Поръчките се обработват по реда на тяхното постъпване и без значение от стойност или брой артикули.

12.7 При посочени непълен, неверен или грешен адрес и/или телефонен номер при подаване на поръчката/заявката, същата се счита за невалидна и за Е-МАГАЗИН не възниква задължение за нейното изпълнение.

ПРИЕМАНЕ НА ПОРЪЧКАТА/ЗАЯВКАТА

13. Заявката за покупка се приема от Е-МАГАЗИН чрез изпращане на съобщение до е-mail адрес на КЛИЕНТА, със следното съдържание: наименование, адрес на управление, е-mail адрес и данни за кореспонденция на СИЛВЪРСТОП ЕООД, информация за основните характеристики на заявената стока, нейната продажна цена, стойността на пощенските или транспортни разходи, невключени в продажната цена и свързани с нейната доставка, избрания от КЛИЕНТА начин на плащане, посочените данни за фактура и адрес за доставка, правото на КЛИЕНТА - потребител да се откаже от сключения договор, условията и начина за упражняването на това право. 

13.1 Заявката поражда действие между страните след проверка на наличността на заявената за покупка стока и след потвърждаване на валидността ѝ на посочения от КЛИЕНТА телефон за връзка или чрез изпращане на съобщение на е-mail адрес на КЛИЕНТА.

ЦЕНИ

14. Цената, указана в категории Комплекти се отнася единствено за бижута и елементи видни на снимките от дадена оферта за комплект в Категория Обици се отнася за чифт обици, а в категория Пръстени за конкретният размер на изделието. Указаната цена на всички други продукти е за 1 брой, конкретния размер. Цената оказана за всички продукти е без включена цена на доставката.

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНE И ДОСТАВКА

15. Цената и разходите за доставката могат да бъдат платени по някой от следните начини:

15.1 При доставката с куриер с наложен платеж - в брой или с карта от Клиента или от трето лице от името на КЛИЕНТА. С плащането договора за доставка на стоки се счита за изпълнен и от двете страни.

15.2 СИЛВЪРСТОП ЕООД има сключени договор за извършване на тази услуга със ЕКОНТ.

15.3 Потребителят трябва да не забравя да изиска и получи от куриера разписка която e фискална касова бележка и е документ за удостоверяване и осчетоводяване на плащането.

ПРЕДАВАНЕ НА СТОКАТА 

16. Стоката се предава на КЛИЕНТА или на трето лице, което приема и потвърждава получаването на същата от името на КЛИЕНТА като подписва придружаващите стоката документи, в срок до 10 календарни дни от уведомлението, че същите са налични, на посочения от него адрес или офис на куриер (при условие, че адресът е посочен точно и е валиден). 

16.1 Ако трето лице се ангажира с приемането и потвърждаването на получаването на поръчаната стока от името на първоначалния клиент, направил поръчката, последният няма право да върне стоката или да прави възражения относно доставката.

16.2 В случай, че КЛИЕНТЪТ не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок, Е-МАГАЗИН се освобождава от задължението си да достави заявената за закупуване стока.

16.3 КЛИЕНТЪТ може да потвърди желанието си да получи стоката и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, като поема всички разходи по повторната доставка. В този случай започва да тече съответно нов срок за доставка от момента на потвърждението по предходното изречение. Пратки, които не са потърсени от получателите им за период от 6 дни от датата на пристигане на пратката до адреса на получателя или офис на куриера, ще бъдат върнати обратно до нас! 

16.4 В случай, че клиентът потвърди желанието си да получи поръчаната стока и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, той поема за своя сметка допълнителните разходи по доставката, ако има такива. Разходите се заплащат при получаване на стоката, едновременно с цената на стоката. Заплащането на дължимата цена на стоката става при получаването й от клиента, поръчал стоката или от трето лице от негово име, при положение, че то потвърди получаването и идентичността на поръчаната стока. Документ за извършената сделка се издава от Еконт Експрес ООД и се получава от клиента заедно със стоката.

16.5 Некоректни клиенти, които не вземат потвърдени и изпратени поръчки до тях ще бъдат премахнати от нашият списък с клиенти и ще бъдат ограничени от правенето на повторни поръчки на сайта!

ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТА

17. КЛИЕНТЪТ има право да откаже да получи заявената от него за покупка стока, когато:

17.1 - доставената стока явно не съответства на поръчаната от него за покупка от КЛИЕНТА и това може да се установи чрез обикновен преглед;

17.2 - при транспортирането стоката или нейната опаковка е била повредена.

17.3 След получаване на стоката КЛИЕНТЪТ има право да иска връщането ѝ при наличието на съществен недостатък, който не е могъл да бъде установен при обикновен преглед на същата.

В изброените случаи, КЛИЕНТЪТ може да иска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на подадената от него заявка за покупка чрез отправяне на съответно писмено искане до Е-МАГАЗИН.

17.4 КЛИЕНТ, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор за покупка на стока през Е-МАГАЗИН като върне стоката в срок от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата на получаването ѝ. 

17.5 В случай, че КЛИЕНТЪТ се откаже от сключения договор в срока по предходното изречение, той следва да изпрати изявление за отказ от сключения договор до Е-МАГАЗИН и да върне стоката с ненарушена цялост, напълно окомплектована, заедно с всички съпътстващи я документи, без каквито и да било външни или вътрешни дефекти, в оригиналната и поставена от производителя опаковка, включително, но не само с поставените от производителя полистиролни или други защитни елементи, защитни фолиа, маркировки и т.н., като разходите за доставка и в двете посоки са за сметка на КЛИЕНТА. 

17.6 Изявлението за отказ следва да бъде изпратено на адрес: гр. Карлово, ул. „Юмрукчал“ 68 или на следния е-mail адрес: office@silverstop.bg

17.7 КЛИЕНТЪТ е длъжен да съхранява получената от него стока, да не я използва, да осигури запазването на нейното качество и безопасността ѝ. Е-МАГАЗИНЪТ е длъжен да възстанови на КЛИЕНТА в пълен размер заплатените от него суми не по-късно 15 работни дни, считано от датата, на която КЛИЕНТЪТ е упражнил някое от правата си на отказ.

17.8 14-дневният срок за отказ не важи за: стоки, изработени по поръчка или явно персонализирани.

III. ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСT

18. СИЛВЪРСТОП ЕООД зачита поверителността на Вашите данни и гарантира тяхното законосъобразно обработване и защита съгласно Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016.

18.1 Лични данни са всички онези данни, които могат да бъдат свързани с определено лице или лице, което може да бъде идентифицирано. Към тях спадат например вашите имена, телефонен номер, пощенски или имейл адрес.

18.2 Използването на уебсайта ни е невъзможно без предоставяне на лични данни.

18.3 За целите на обработването на Вашата поръчка съхраняваме и обработваме собственото и фамилното ви име, адрес, имейл и номера на мобилния ви телефон. Ние не изискваме номер на кредитната карта и банкова сметка.

18.4 Данните, необходими за изпълнението на договора за покупко-продажба на стоки се предоставят само в необходимия обхват на други трети страни (напр. куриерски услуги) в рамките на регистрацията и за извършване на продажбата на стока. Нашите доставчици на услуги имат право да използват предоставените им данни единствено за изпълнение на своите задължения, но не и за каквито и да било други цели.Нашият уебсайт ви дава възможност да правите покупка на стоки. За тази цел предоставяме данните ви в случай на необходимост на някой от следните, посочени в процеса на резервация доставчици на платежни услуги. Плащането може да бъде извършено единствено чрез посочените в магазина методи за плащане онлайн.

18.5 Обработване на личните Ви данни с цел маркетингови комуникации e съгласие предоставено ни лично от Вас (например чрез попълване на имейл формуляр на нашия сайт) или автоматично събиране на определени данни когато използвате нашия уеб сайт, чрез използването на бисквитки.

18.6 СИЛВЪРСТОП ЕООД не предоставя на трети страни лични данни за рекламни цели.

IV. ПОЛИТИКА ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА БИСКВИТКИ

19. БИСКВИТКИ (Cookies) е информация, която се записва на харддиска на потребителя и съдържа данни, които се ползват от браузера. Използването на cookies не е свързано с разкриване на лична информация, когато сте на нашия сайт. След затварянето на браузера cookies вече не са активни. Cookies се използват да проследим Вашите интереси и кликвания върху страниците на bijuland.bg. Това ни позволява да правим подобрения по нашият уеб сайт, отговарящи на Вашите нужди и изисквания. Cookies не се предоставят на трети лица. Ако решите да деактивирате бисквитките в браузъра си, може да не сте в състояние да завършите определени дейности на нашия уебсайт.

19.1 Настоящите версии на уеб браузъри предлагат подобрена система за контрол на потребителя във връзка с поставянето и продължителността на бисквитки. Потърсете „бисквитки” („cookies”) под менюто „Помощ” на Вашия браузър за повече информация относно възможностите за управление на функциите на бисквитките.

19.2 СИЛВЪРСТОП ЕООД полага грижа информацията в Е-МАГАЗИН да се поддържа винаги вярна и актуална, но не гарантира за достоверността и пълнотата на същата. 

19.3 СИЛВЪРСТОП ЕООД не гарантира, че достъпът до Е-МАГАЗИН ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята на СИЛВЪРСТОП ЕООД. Фирмата не носи отговорност за непредоставяне на достъп до Е-МАГАЗИН, както и за необработването или ненавременното обработване на заявките за покупка, при настъпване на обстоятелства извън неговия контрол - случаи на непреодолима сила, случайни събития, проблеми в глобалната интернет мрежа и в предоставянето на услуги извън контрола на СИЛВЪРСТОП ЕООД.

19.4 СИЛВЪРСТОП ЕООД гарантира неприкосновеността на информацията, съдържаща лични данни, предоставяна от КЛИЕНТИТЕ. Разкриване е възможно единствено в случаите, когато информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, оправомощени със закон да изискват и събират информация съдържаща лични данни и при спазване на нормативно установения ред.

20. С приемането на настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ, Клиентът дава изричното си съгласие за обработване на личните данни, съгласно Регламент (ЕС) 2016/679, като обработването на личните му данни е за целите на директния маркетинг и за изпълнение на търговските цели на продажбата. КЛИЕНТЪТ има право да възрази срещу обработването на личните му данни за целите на директния маркетинг, като изпрати писмено съобщение на посочените по-горе адреси за контакти.

20.1 Настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ са в сила от 08.03.2024 г., като СИЛВЪРСТОП ЕООД си запазва правото да променя по всяко време настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ като своевременно публикува тези промени в сайта си http://silverstop.bg/ При промени в настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ КЛИЕНТЪТ може да заяви, че отхвърля промените като изпрати изявление за отхвърлянето на промените на адрес: гр. Kарлово, ул. „Юмрукчал“ 68 или на следния е-mail адрес: office@silverstop.bg. С получаване на изричното изявление за отхвърляне се счита, че договорът за покупко-продажба се прекратява. Промените в ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ не засягат отношенията между КЛИЕНТА и СИЛВЪРСТОП ЕООД, възникнали във връзка с валидно подадена преди промените заявка за покупка на стока.

20.2 За неуредените от настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.

СЪГЛАСИЕ С ПРАВИЛАТА И УСЛОВИЯТА ЗА ПОЛЗВАНЕ НА САЙТА

21. SILVERSTOP.BG си запазва правото да извършва промени в настоящите Общи условия, по всяко време,  отговорността  е на потребителя  да проверява тези общи условия във всеки един момент преди да използва сайта. Посещавайки интернет страниците на WWW.SILVERSTOP.BG, ние приемаме, че сте съгласни с нашите общи условия за ползване на сайта. Ако не сте съгласни с тях, моля не използвайте този сайт . Ние сме създали тези правила и ръководни принципи единствено с цел да Ви защитаваме и да Ви осигурим безопасни и приятни  минути, посещавайки този сайт. С настоящото Вие се съгласявате че всички последващи покупки се регулират от общите условия, приложими до публикуването на изменените общи условия, а след това в съответствие с тези изменени общи условия. В зависимост от изпълнението на тези общи условия и всякакви техни модификации,  WWW.SILVERSTOP.BG предоставя на Вас-крайния потребител.

V. ОГРАНИЧЕНИЯ И АВТОРСКИ ПРАВА

22. Всички права са запазени. Всички права на интелектуална собственост върху информационните ресурси и материали, публикувани на сайта са обект на закрила по действащия Закон за авторското право и сродните му права, а не регламентираното им използване представлява закононарушение и влече гражданска, административно наказателна и наказателна отговорност в съответствие с действащото българско законодателство.

22.1 Потребителите на сайта имат право да се ползват свободно от ресурсите на сайта SILVERSTOP.BG с изключение на ограниченията, описани в настоящите общи условия и други общовалидни ограничения.

22.2 Потребителите на сайта SILVERSTOP.BGнямат право да копират, разпространяват или ползват текстове, картини, образи или части от сайта, без изрично разрешение на WWW.SILVERSTOP.BG;

22.3 Потребителите нямат право да претоварват сайта с фиктивни заявки или друга информация (flood).

22.4 Потребителите няма право да ползват sreenshot на сайта без изрично разрешение на SILVERSTOP.BG;

22.5 Потребителите на сайта нямат право да извършват действия, които нарушават общоустановени правила на общуване и комуникация, да извършват злоумишлени действия, разпространяване на вируси и др., нарушаващи или увреждащи права или интереси на трети лица.

23. Всеки потребител, независимо дали е клиент на SILVERSTOP.BG, се задължава при ползване на услугите:

23.1 Да не нарушава и да зачита основните права и свободи на гражданите и правата на човека, съгласно Конституцията и законите на Република България и признатите международни актове;

23.2 Да не нарушава чужди имуществени или неимуществени, абсолютни или относителни права и интереси, като право на собственост, право на интелектуална собственост и др.;

23.3 Да спазва българското законодателство, приложимите чужди закони, правилата на морала и добрите нрави и Интернет етиката при ползване на предоставяните от SILVERSTOP.BG услуги;

23.4 Да уведомява незабавно SILVERSTOP.BG за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на предоставяните услуги;

VI. ОБРАТНА ВРЪЗКА

24. Връзка може да се осъществи чрез изпращане на имейл или чрез обаждане на телефонен номер +359889373598.

VII. АЛТЕРНАТИВНО РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ (АРС) 

25. Съгласно чл. 181а от ЗЗП и в съответствие с Регламент (ЕС) No. 524/2013, при невъзможност за директно решаване на спорове може да се използва интернет платформа за АРС решаване на потребителски спорове, която е достъпна на следния адрес: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

VIII. ФОРСМАЖОРНИ ОБСТОЯТЕЛСТВА

27. Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнението на договорните си задължения, ако подобно неизпълнение се дължи на форсмажорно обстоятелство. Форсмажорно обстоятелство е непредвидимо събитие, извън контрола на страните, което не може да бъде избегнато.

27.1 Ако в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на съответното събитие, то не спре, всяка от страните има правото да уведоми другата страна, че прекратява Договора без да дължи на другата обезщетения за каквито и да е евентуално претърпени вреди.

IX. ПРИЛОЖИМО ПРАВО - ЮРИСДИКЦИЯ

28. Приложимо към настоящия договор е българското законодателство. Приемайки настоящите общи условия, Клиентът разбира и се съгласява, че СИЛВЪРСТОП ЕООД може да прехвърли всички свои права и задължения, възникнали на основание на Документа, на друго дружество или трето лице, което е част от фирмената група на СИЛВЪРСТОП ЕООД.

28.1 Евентуалните спорове, възникнали между СИЛВЪРСТОП ЕООД и Kлиенти, ще се разрешат по взаимно съгласие или ако това е невъзможно, споровете ще бъдат решавани пред компетентните български съдилища. Договорите за покупко-продажба, сключени между Клиент Продавач през Е-магазин се решават от компетентния български съд в съответствие с българското законодателство, освен ако страните не са уговорили друго.

X. САЛВАТОРНА КЛАУЗА

29. В случай, че части или цели разпоредби на настоящите Общи условия бъдат признати за противоречащи на императивни норми, за нищожни или по каквато и било причина неприложими, то тази разпоредба ще бъде считана за самостоятелна спрямо останалите разпоредби и няма да засегне действието и приложимостта, на която и да било от останалите разпоредби. 

XI. ДРУГИ УСЛОВИЯ

30. SILVERSTOP.BG не носи отговорност за вреди, евентуално причинени на потребителя при ползване на предоставените услуги.

31. Част от сребърните модели са снимани с допълнително галванично покритие за цвят (родий или позлата).

32. Механично повредени или неправилно съхранени и експлоатирани бижута не се ремонтират гаранционно!

Най-продавани